nedeľa 12. februára 2012

Lonesome.

"To my loving family, for all their support through the good times and the bad.

And to Guns N' Roses fans everywhere, old and new; without their undying loyalty and limitless patience, none of this would matter."

Takto znie venovanie na začiatku Slash The Book. A ja cítim, že o pár mesiacov tam bude jedno špeciálne, s mojim menom, iba pre mňa a s podpisom od samotného Slasha. Nie, neberte mi sny. Ja myslím, že to tak bude.


Škrtnite niekto zápalkou, priložte plameň ku mne. Nech konečne zhorím. Cítim sa tak osamelo ako nikdy. Nebyť mojej sestry tak si hádžem asi slučku. Ďakujem zlatino, vážne. Bez teba by som tu už dávno nebola. 


Mehehe, ja. Nechcem byť narcis. Ale táto fotka sa mi fakt páči.  Ostatné sú inak shity. Never mind. Tu ide o tričko a šatku. ^^

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára